Opinie o ACTIO

ACTIO
Polska
ACTIO
Infolinia: 0616489000
4.11
Opinie 164
Oceny 376

Komentarze internautów

Dodaj komentarz
Andrzej Raportuj
07.07.2015 10:09
Używam od 3 miesięcy, bez problemów - doładowuję i dzwonię
Elektryk Raportuj
25.06.2015 14:14
Szukałem voip dla swojej firmy, zadzwoniłem, a technik wszystko mi wyjaśnił oraz pomógł dobrać rozwiązanie - profesjonalne podejście, polecam!
Kaśka Raportuj
16.06.2015 14:26
przeniosłam nr od Orange - 0 problemów, na czas, bez przerwy w działaniu, miła obsługa, tak trzymac! dziękuję
voipowiec77 Raportuj
14.06.2015 14:36
od lat korzystam z różnych voipów, obecnie przeniosłem kilka numerów do actio, bo tylko tutaj kiedy chce rozmawiam z osobą techniczną kiedy chce, a nie "prosimy skierować zapytanie" i czekasz 2 tygodnie
13.06.2015 21:24
wreszcie skończyly się problemy techniczne, zdecydowałem się na ich hostowaną centralę, odpukać już ponad miesiąc 0 awarii wcześniej u alternatywy 2-3 pady gwaranrowane..
Kaśka Raportuj
09.06.2015 20:46
Jestem bardzo zadowolona z usług firmy. Brak problemów z uzyskaniem pomocy technicznej za kazdym razem ktos odbiera telefon albo oddzwania, niespotykane w dzisiejszych czasach.. Tak trzymać-polecam!
Yankes Raportuj
09.06.2015 20:41
Wreszcie mozna było z kims kompetentnie porozmawiać i uzyskać pomoc i pełne wsparcie, uznanie dla teamu supportu!
Pomoc Techniczna Actio Raportuj
02.06.2015 14:35
@informatyk - witamy konkurencję! Klienci actio zawsze są informowani kto zajmuje się Ich sprawą i w razie konieczności są przełączani do odpowiedniej osoby. Actio odpowiada na każde zgłoszenie.
informatyk Raportuj
02.06.2015 10:16
nie polecam oni nawet mają problem ,ze swoją centralą dzwonisz na ten sam numer to czasem odbiera ktoś inny i mówi aby zadzwonić później dzwonisz później to już jest całe menu na centrali ale czekasz i czekasz . Odradzam tego Operatora Amatora zaś polecam firmę HaloNET.pl
Staszek_72 Raportuj
01.06.2015 21:11
musze przyznać ze pierwszy raz udalo mi sie porozmawiac z BOKiem operatora VOIP, który był techniczny a nie zwykłym handlowcem, czy telemarketerem z FAQiem. Zdecydowanie mogę polecić, szczególnie w zakresie konfiguracji podsieci w zakresie VOIP.
Actio Pomoc Techniczna Raportuj
18.05.2015 13:06
Trudno odnieść nam się do epitetów, odpowiemy na faktycznie postawione zarzuty: @User - nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń dotyczących problemów z połączeniami ze wskazanym operatorem @przedsiębiorca - jakoś połączeń jest uzależniona od wielu czynników, po stronie naszych serwerów są to pojedyncze przypadki, które są na bieżąco rozwiązywane @Wladimir - obecnie trwają prace nad nową odsłoną panelu www. actio obsługuje wszystkie urządzenia pracujące w oparciu o protokół SIP, jednak trafiają się odstępstwa, które nasza obsługa techniczna pomaga parametryzować Zachęcamy do kontaktu w celu rozwiązania problemów
16.05.2015 06:55
Amatorstwo to mało powiedziane jakość usług na słabym poziomie jesli ktos próbuje wyslac fax lub zadzwonić od operatora tk telekom to zapomnij od jakiegoś czasu przejęła actio firma syntel faktycznie telefony są odbierane . Ale cała wadliwa konfiguracji serwerów i sprzetu została . Odradzam !
przedsiębiorca Raportuj
12.05.2015 08:01
ta firma naraziła mnie na straty odradzam , Jakość poł. słaba często niedziałająca usługa fax-u, radzę nie zaczynać z ta firmą. Przeniosłem się do HALONET tam jest porządek i doradztwo na poziomie
Wladimir Raportuj
05.04.2015 11:51
Banda oszustów i partaczy. Jeśli miałbym opisać definicję dna to Actio.pl całkowicie ją określa. Panel klienta to praca studenta który jeszcze jest przed pierwszym zaliczeniem ,stabilność to coś co im nie jest jeszcze znane. Mam dwa numery od dłuższego czasu i zazwyczaj nie rejestrują się. Omijać actio.pl!!!!!!
brodaty Raportuj
23.02.2015 14:16
od zamiany właściciela [niechaj nettelecom przepadnie w pomrogku dziejów!] wszystko zarównoi technicznie jak i obsługa klienta jest super!
Joanna Raportuj
19.11.2014 09:20
Od ponad dwóch miesięcy firma, w której pracuję czeka na numer 0800, który został nam przyznany w actio. Do tej pory ciężko jest skontaktować się z osobą odpowiedzialną za to. Jeseśmy zbywani, że to już tylko chwilkę potrwa, że sprawy techniczne, że jakieś problemy itp. Dostaliśmy co prawda numer zastępczy, ale niestety numer, który dostaliśmy na początku jest już wybity na urządzeniach, które dla nas pracują. Z tego względu tracimy wielu klientów, mamy wieczne kłopoty właśnie z tego powodu. Jest mi niezmiernie przykro, ale uważam, że firma od momentu kiedy podpisała z nami umowę wiedziała już o zmianie operatora (stąd te problemy z dedykowanym numerem 0800) i nas o tym nie poinformowała. A wystarczyło nas powiadomić i wtedy my moglibysmy się wstrzymać z produkcją urządzeń z tym numerem, a firma actio mogła by nam wtedy przypisać inny numer od ręki. A tak od ponad dwóch miesięcy są nieprzyjemności z całą tą sytuacją związane. Jeszcze taka mała wiadomość :) wiele lat pracowałam za granicą Polski i nigdy się nie spotkałam z takim traktowaniem klienta.
30.05.2014 13:04
Moja przygoda z Net-Telecom, właścicielem marki Actio rozpoczęła się kilka lat temu. Podpisałem z nimi umowę partnerską i pozyskiwałem klientów a także sam miałem kilka numerów w Actio. Od początku był kłopot z kontaktem. Znośnie było kiedy miałem bezpośredni kontakt do osoby która zajmowała się programem partnerskim. Później jednak dowiedziałem się, że ta osoba odeszła z pracy. Pierwsza faktura prowizyjna o dziwo została zapłacona, co prawda ponad 140 dni po terminie ale była. Innych pieniędzy już później od Actio nie widziałem. Na trudno dostępnej infolinii zawsze słyszałem że sprawa jest przekazana prezesowi i tak przez lata - dosłownie! Obecnie najstarsza faktura na niecałe 500 zł wisi już ponad 1000 (tak, tysiąc!) dni po terminie. Nie wiem jak inni partnerzy ale ja machnąłem na to ręką i wycofałem się ze współpracy, jeśli można to nazwać współpracą i zabrałem swoich klientów do innego operatora. To też okazało się problematyczne ponieważ Net-Telecom nie chciał oddać numerów. Nikomu nie polecam Actio ani całej firmy Net-Telecom. To typowa firma krzak.
Marian Raportuj
08.04.2014 14:34
Odradzam nie ma możliwości się do nich dodzwonić jak są awarie to trwają długo, potrafią zmienić ip serwerów nie informując klientów jednym słowem odradzam się z nimi wiązać. a tym bardziej usługa fax to jedna wielka lipa od samego porządku. Nie jest to operator jest to jakiś pecet w piwnicy na łączu internetowym bez backupów ODRADZAM !
SirAdams Raportuj
17.06.2013 16:00
Od prawie dwóch m-c próbuję przenieść numery do innego operatora. Firma Actio zablokowała możliwość przeniesienia numerów, sprawa oczywiście trafiła do UOKiK i czekam na odpowiedź, jednak w obecnej sytuacji zastanawiam się nad zbiorowym pozwem przeciwko operatorowi Actio. Jeżeli ktoś jest w podobnej sytuacji to proszę o wypełnienie formularza: http://www.siradams.com/index.php?artykul=kontakt Oczywiście zgadzam się ze wszystkim co napisali przedmówcy, tyle że ja swój numer telefonu mam już bardzo długo tyle że nie pamiętam teraz od kiedy. Jest też kolejna zmiana która powinna zostać naniesiona, czyli koszt to 5zł za posiadany numer.
13.04.2013 22:46
Firma okazała się firmą krzakiem.... Po paru miesiącach współpracy przestały działać wszystkie numery. Zero informacji ze strony firmy. Dopiero na forach człowiek się dowiaduje o jakimś problemie z serwerami. A teraz nawet na własne konto nie można się zalogować bo nikt nie poinformował np. w meilach o zmianie sposobu logowania w panelu. Za miesięczny brak możliwości korzystania z usług firma oczywiście normalnie pobrała opłatę. Przecież tak wysoki profesjonalizm musi kosztować. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że wreszcie znikniecie z rynku. Przeniosłem numery do Halonet i jestem bardzo zadowolony.
Pokaż wszystkie opinie o operatorach
TPL_GK_LANG_BACK_TO_TOP